Search

Betaling, levering, retourneren & ruilen

Verzending

Bij KILO houden we niet van lange levertijden voor designmeubels. We streven ernaar om de meeste kleinere stukken op voorraad te hebben en verzenden ze dezelfde dag als je bestelt. Als een klein artikel niet op voorraad is, kunnen we het binnen een paar werkdagen produceren. Sommige specifieke (grotere) stukken hebben een langere levertijd van 1-3 weken nodig als ze niet op voorraad zijn vanwege hun grootte of constructie. Zie de pagina met productdetails voor meer informatie.

We verzenden onze meubels wereldwijd en streven ernaar om de vrachtkosten zo laag mogelijk te houden door eenvoudige, vaste tarieven te hanteren. Als je land niet voorkomt in onze lijst met landen op de uitcheckpagina, neem dan contact met ons op en dan proberen we je tegemoet te komen.

Hieronder vind je een overzicht van onze vrachtkosten per verzendzone en de vaste tarieven voor grote en kleine artikelen. Op de productpagina’s (vermeld in de opsommingstekens onderaan de pagina) kun je zien of een product in aanmerking komt als een klein of groot stuk.

Als je meerdere artikelen bestelt, worden alleen de vrachtkosten voor het grootste artikel in de bestelling in rekening gebracht. Belangrijker nog, als je bestelling meer dan 150 euro (Nederland) of 2500 euro (alleen EU) bedraagt, is de verzending helemaal gratis.

Verzendzone Nederland (binnenlands)

  • Kleine artikelen: 7 euro
  • Middelgrote items: 7 euro
  • Grote artikelen: 15 euro
  • Afhalen in onze winkel in Amsterdam: gratis

Gratis verzending op alle bestellingen boven 150 euro

Verzendzone Europa

  • Kleine artikelen: 20 euro
  • Middelgrote artikelen: 20 euro
  • Grote artikelen: 50 euro
  • Speciaal transport: 350

Gratis verzending op alle bestellingen boven 3500 euro

Verzendzone Azië & Australië

  • Kleine artikelen: 35 euro
  • Middelgrote artikelen: 100 euro
  • Grote artikelen: 150 euro
  • Speciaal vervoer: 350 euro

Verzendzone Noord-Amerika

  • Kleine artikelen: 35 euro
  • medium items: 100 euro
  • Grote artikelen: 150 euro
  • Speciaal vervoer: 350 euro

Betaalmogelijkheden

Bij Kilo.nl geven we prioriteit aan je veiligheid en bieden we verschillende veilige betaalmethoden om ervoor te zorgen dat je winkelervaring zowel gemakkelijk als veilig is. Hieronder vind je alle betalingsmogelijkheden in onze winkel.

  1. Creditcard
    Betaal eenvoudig en veilig met je creditcard. We accepteren Visa, MasterCard en American Express. Alle transacties worden gecodeerd met geavanceerde SSL-technologie om ervoor te zorgen dat je kaartgegevens beschermd zijn.

  2. iDEAL
    Voor onze klanten in Nederland is iDEAL een gemakkelijke, veilige en directe betaalmethode via je bankrekening. Betalingen via iDEAL vinden plaats binnen de beveiligde omgeving van je eigen bank.

  3. PayPal
    Gebruik je PayPal-rekening om snel en veilig te betalen. PayPal versleutelt je gevoelige financiële gegevens en biedt sterke bescherming tegen ongeautoriseerde betalingen vanaf je rekening.

  4. Klarna Pay Later
    Nu winkelen en later betalen met Klarna. Met deze service kun je je artikelen als eerste ontvangen en binnen 30 dagen na aankoop betalen. Klarna zorgt ervoor dat je betaling veilig is door je aankoop- en persoonlijke gegevens te beschermen.

Veilige betalingen

Jouw vertrouwen is belangrijk voor ons en daarom hebben we robuuste beveiligingsmaatregelen geïmplementeerd op al onze betalingsplatforms. Elke transactie wordt beschermd door geavanceerde beveiligingstechnologieën, waaronder SSL-encryptie, om je persoonlijke en betalingsgegevens te beschermen. We controleren onze systemen voortdurend op kwetsbaarheden en voeren regelmatig beveiligingsbeoordelingen uit om ervoor te zorgen dat uw transacties volledig veilig zijn.

Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij je betaling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wisselbeleid

Bij Kilo.nl streven we ernaar dat je helemaal tevreden bent met je aankopen. Op dit moment bieden we echter geen omruilservice. Als je niet tevreden bent met een artikel, kun je het retourneren en krijg je je geld terug.

Als je een artikel wilt vervangen, retourneer dan het oorspronkelijke artikel voor restitutie en plaats een nieuwe bestelling voor het artikel dat je wilt ontvangen. Dit zorgt ervoor dat je je nieuwe artikel snel ontvangt en dat het op voorraad is.

Geeft als resultaat

Ga voor gedetailleerde informatie over hoe je een artikel retourneert en voor meer informatie over ons retourbeleid naar het gedeelte Retourneren. Onze retourprocedure is ontworpen om eenvoudig en efficiënt te zijn, zodat jouw ervaring probleemloos verloopt.

Bedankt voor het winkelen bij ons en we kijken ernaar uit om u te bedienen met kwaliteitsproducten en uitstekende service.

Geeft als resultaat

Ben je niet blij met je stuk? Het spijt ons dat te horen, maar geen probleem. Stuur het gewoon binnen 4 weken na aankoop naar ons terug en we betalen het aankoopbedrag zonder vragen te stellen terug.

Heb je een kwaliteitsprobleem, maar ben je daar pas na 4 weken na aankoop achter gekomen? Ook geen probleem; wij staan achter ons product en bieden een levenslange garantie op de structurele integriteit. Wat betekent dit? Als een onderdeel van een van onze producten het structureel begeeft, vervangen we het kapotte onderdeel zonder kosten voor jou. Laat ons gewoon weten wat er met je onderdeel is gebeurd, welk onderdeel vervangen moet worden en wij maken dat onderdeel en sturen het naar je op. Houd er rekening mee dat deze garantie expliciet geen vlekken, kleine schilfers of krassen als gevolg van normale slijtage dekt.